Zpracování osobních údajůPrzetwarzanie danych osobowychZpracování osobních údajů

Informacje o przetwarzaniu danych osobowych klientów i dostawców towarów i usług

Informacje wstępne

GINZEL, spol. s r.o. przetwarza dane osobowe klientów i dostawców towarów i usług będących przedsiębiorcami będącymi osobami fizycznymi (zwanych dalej „Klientami i Dostawcami”) na podstawie i zgodnie z odpowiednimi przepisami prawa, w szczególności Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (zwane dalej również „Rozporządzeniem”). kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), (zwanego dalej również „Rozporządzeniem”), w określonych celach, a także sposobach i środkach przetwarzania, które zawsze odpowiadają odpowiedniemu tytułowi prawnemu w rozumieniu art. 6 Rozporządzenia.

Niniejsza Informacja o przetwarzaniu danych osobowych Subskrybentów i Dostawców zawiera zarówno przejrzyste informacje w rozumieniu art. 13 i 14 Rozporządzenia, jak i informacje o prawach osób, których dane dotyczą, w rozumieniu art. 15-22 Rozporządzenia.

Administrator danych osobowych

GINZEL, spol. s r.o., z siedzibą pod adresem Husovo nám.12, kod pocztowy 267 12 Loděnice, numer identyfikacyjny: 25411357, działa w charakterze prawnego administratora danych osobowych (zwanego dalej również „Administratorem”) w odniesieniu do danych osobowych Subskrybentów i Dostawców.

Administrator jest odpowiedzialny za przetwarzanie danych osobowych Klientów i Dostawców oraz innych grup osób, których dane dotyczą, i w tym zakresie przyjął wewnętrzne środki organizacyjne, techniczne i inne w celu zabezpieczenia i ochrony przetwarzanych danych osobowych, które są uregulowane w Wewnętrznym Rozporządzeniu o Ochronie Danych Osobowych w GINZEL, spol. s r.o. (zwanym dalej „Wewnętrznym Rozporządzeniem”).

Subskrybenci i Dostawcy mają prawo kontaktować się z GINZEL, spol. s r.o., jako Administratorem Danych, w przypadku jakichkolwiek pytań dotyczących przetwarzania i ochrony danych osobowych oraz wykonywać swoje prawa jako osoby, których dane dotyczą, z Administratorem Danych, a mianowicie:

  • pisemnie w formie listu/zawiadomienia na adres siedziby Administratora, Punkt Kontaktowy Danych Osobowych;
  • elektronicznie na adres e-mail Punktu Kontaktowego ds. Danych Osobowych: ;
  • telefonicznie pod następującym numerem: +420 311 671 768
  • osobiście w siedzibie Administratora, będącego Punktem Kontaktowym dla Danych Osobowych.

 Podmioty przetwarzające dane osobowe

Administrator nie upoważnił umownie innych podmiotów przetwarzających do dalszego przetwarzania danych osobowych w odniesieniu do danych osobowych Subskrybentów i Dostawców.

Cele przetwarzania danych osobowych

Administrator przetwarza wybrane dane osobowe Subskrybentów i Dostawców w następujących celach:

  • wykonanie umowy handlowej/negocjowanie umowy handlowej;
  • zgodność z obowiązkami wynikającymi z przepisów podatkowych;
  • ochrona mienia i bezpieczeństwa osobistego (patrz nagrania CCTV – podczas spotkań i/lub dostaw towarów/usług).

Tytuły prawne przetwarzania danych osobowych

Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Klientów i Dostawców w rozumieniu art. 6 Rozporządzenia w związku z wyżej wymienionymi celami przetwarzania są:

  • wykonanie umowy;
  • uzasadnione interesy administratora;
  • wypełnianie obowiązków prawnych administratora.

Metody i środki przetwarzania danych osobowych

Dane osobowe Subskrybentów i Dostawców przetwarzane są przez Administratora w następujący sposób i za pomocą następujących środków:

  • automatyczne przetwarzanie
  • w oprogramowaniu systemowym (dane adresowe i identyfikacyjne klientów i dostawców);
  • przetwarzanie ręczne
  • w formie papierowej lub elektronicznej – umowy handlowe (w tym zamówienia/potwierdzenia zamówień), dowody dostawy, dokumenty podatkowe.

Systemy kamer

Systemy kamer są obsługiwane przez Administratora na terenie GINZEL, spol. s r.o., jako systemy wyposażone w następującą funkcję: nagrywanie wideo.

Systemy kamer składają się z pojedynczych kamer, które są umieszczone w celu kontrolowania i monitorowania następujących obszarów: wybranych wewnętrznych obszarów magazynu i zewnętrznego obszaru przeładunkowego.

System kamer jest obsługiwany przez Administratora na następujących warunkach:

  • cel przetwarzania: ochrona mienia i bezpieczeństwa osobistego;
  • tytuł prawny: uzasadnione interesy administratora danych;
  • za zgodą lub bez zgody osób, których dane dotyczą;
  • osoby, których dane dotyczą: pracownicy; klienci i dostawcy (FOP); klienci i inne osoby fizyczne przebywające na terenie zakładu (praktykanci/studenci, goście);
  • kategorie danych osobowych: opisowe – zapisy wizerunku (twarze, postacie);
  • miejsce przechowywania dokumentacji: bezpośrednio w siedzibie głównej/zakładzie;
  • czas przetwarzania/przechowywania: 14 dni od daty nagrania
  • bezpieczeństwo systemu technicznego i ochrona fizyczna: dedykowane pomieszczenie magazynowe
  • rekordy, rekordy technicznie zablokowane, ograniczenie uprawnień dostępu.

Obszary monitorowane przez system CCTV są wyraźnie oznaczone tablicami informacyjnymi zawierającymi piktogram i krótki tekst informacyjny.

Zakres przetwarzania danych osobowych

W zakresie kategorii przetwarzania danych Administrator przetwarza następujące dane osobowe Klientów i Dostawców:

  • imię i nazwisko, nazwa firmy, siedziba, numer rejestracyjny, numer VAT, adres e-mail, numer telefonu;
  • nagrania wideo (z telewizji przemysłowej).

Okres przechowywania danych osobowych

Okres przechowywania lub przetwarzania danych osobowych Subskrybentów i Dostawców przez Administratora jest następujący:

  • na czas trwania stosunku umownego;
  • przez okres trwania zobowiązań wynikających z przepisów podatkowych / 5 lat;
  • przez okres 14 dni od daty rejestracji obrazu (systemy kamer).

Prawa osób, których dane dotyczą

Subskrybentom i Dostawcom jako osobom, których dane dotyczą, przysługują w stosunku do Administratora następujące prawa w rozumieniu art. 15-22 Rozporządzenia:

  • prawo dostępu do danych osobowych, w szczególności prawo do żądania od Administratora informacji o przetwarzaniu danych osobowych;
  • právo na opravu osobních údajů, pokud jsou údaje vedeny nepřesně;
  • prawo do usunięcia danych osobowych („prawo do bycia zapomnianym”);
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
  • prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych przez Administratora;
  • prawo do niepodlegania zautomatyzowanemu podejmowaniu indywidualnych decyzji, w tym profilowaniu (z wyjątkami).

Ponadto osoba, której dane dotyczą, ma prawo wnieść skargę do organu nadzorczego, którym jest:

Urząd Ochrony Danych Osobowych

Pplk. Sochora 27

170 00 Praha 7